کنفرانس مطبوعاتی جراردو سیوانه بعد از شکست دور از انتظار برابر آگسبورگ تلخی‌های باخت را برای هواداران این تیم دوچندان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقانلو: مصدومیت سلیمی کار را سخت کرد
بایرن مونیخ پنج دروازه بان تحت قرارداد در اختیار دارد و با توجه به وضعیت نامشخص مصدومیت مانوئل نویر، باید هر چه زودتر وضعیت چهار گلر دیگر خود را مشخص کند.
علی نعمتی با توجه به مصدومیتی که دنبال می‌کرد، تحت عمل جراحی قرار گرفت تا برای فصل آتی با آماده شود.
مهاجم پرسپولیس به واسطه شرایط سنی و بدنی‌اش با پیشنهاد تمدید مواجه نشد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امین اسماعیل‌نژاد در حین کار گروهی هنگام دفاع روی پایش بد فرود آمد و دچار پیچ خوردگی خفیف شد.
بازگشت دیه‌گو کاستا به لیگ برتر اتفاق مثبتی برای این مهاجم برزیلی-اسپانیایی نبود و او که اصلا آمار خوبی در فصل جاری نداشت، روز گذشته به شدت مصدوم شد و به احتمال زیاد ادامه فصل را از دست می‌بدهد.
ستاره فرانسوی استقلال امروز به صورت اختصاصی کار کرد تا وضعیت او برای دیدار با گل‌گهر مبهم باشد.
فرنگی ‌کار وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان گفت: پس از ۸ ماه از مصدومیتم، عملکردم در جام ابراهیم مصطفی راضی کننده بود.
پی‌اس‌جی در دیداری بسیار تماشایی ابتدا با دو گل از لیل پیش افتاد و سپس سه گل دریافت کرد، اما کیلیان امباپه کار را مساوی کرد و لئو مسی هم در دقیقه پایانی با ضربه کاشته خود، گل پیروزی‌بخش را به ثمر رساند.
پی اس جی در دیداری بسیار تماشایی ابتدا با دو گل از لیل پیش افتاد و سپس سه گل دریافت کرد اما کیلیان امباپه کار را مساوی کرد و لئو مسی هم در دقیقه پایانی با ضربه کاشته خود، گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.
مهاجم اهل مالی تیم فوتبال پرسپولیس که از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود، در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت درمان قرار گرفت.
کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی منچستریونایتد، به دلیل مصدومیت سه ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید اگر کریستین پولیشیچ مصدوم نبود چلسی او را در ژانویه امسال به فروش می‌رساند و تابستان آینده بدون شک پایان کار وینگر آمریکایی در این تیم خواهد بود.
سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد شاگردانش مقابل ملوان کم اشتباه باشند و با هوشیاری لازم امتیاز لازم را به دست بیاورند.
در شب پیروزی 2-0 پرتغال مقابل اروگوئه و قطعی شدن صعودش، مصدومیت نونو مندز بدترین اتفاق بود و او در نهایت جام جهانی را از دست داد.
شاگردان ساوت‌گیت روی یک کار ایستگاهی کار شده چیزی نمانده بود تیم ملی فوتبال ایران را غافلگیر کنند که واکنش شجاعانه بیرانوند مانع شد ولی این اقدام هزینه زیادی برای تیم ملی داشت.
آرژانتین که به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی قدم به جام جهانی قطر می‌گذارد حالا با بحرانی غیرمنتظره روبرو شده است: مصدومیت.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالم افتخار کار کردن با کارلوس کی‌روش در جوانی نصیب من شده است.
گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، با مشکلاتی جدی در آستانه جام جهانی 2022 قطر روبرو شده است.
به نظر می‌رسد که مصدومیت جدی کایل واکر، مدافع منچسترسیتی، ممکن است باعث غیبت او در جام جهانی 2022 شود.
به نظر می‌رسد که مصدومیت جدی کایل واکر، مدافع منچسترسیتی، ممکن است باعث غیبت او در جام جهانی 2022 شود.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بابت احتمال مصدومیت دوباره این بازیکن در جدال مقابل سنگال که حریفی فیزیکی محسوب می‌شد، ترجیح داد به امیری استراحت بدهد
کاپیتان پرسپوليس با توجه به مصدومیت زیر نظر کادرپزشکی کار را دنبال می‌کند.
فرشاد فرجی که در سه هفته نخست لیگ برتر عملکرد خوبی داشت با مصدومیت از جمع نفرات اصلی گل‌محمدی کنار رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ